21 sezeryan oldum 15 15 doğum oldu 6 saat bişey vermediler o zaman su kahve katı tüketmen senin için sorun olur kabız olmamaya dikkat et terli durma üstünde bi yelek olsun hasta bezin bol olsun artık ne takarsan ve dediğim gibi baş ağrım olcak ya eve çıktığında yada hastanede olur su çok tüket ye iç bol bol kahve iç bihter çikolata tüket rabbim sağ salim evladına kavuştursun inşallah