Daha çok sulu şeyler tabi kabız olmamak lazım dikişler açılmasın diye, her yemekte bi kase komposto hem süt yapıyor hem de kabızlığı önlüyor, bir de benim doktorum baklagil yerken kimyon koy üzerine gaz yapmaz demişti, kahvaltıda zeytin yağının içine kimyon koyup ekmek banıyordum bu da doktorumun tavsiyesiydi.