Adabahar Bemimde sanki 7 aylık gibi çok var karnım :/ kilo da çok aldım 13 kilo hamileliğimin başından beri 🤨 çok sırıtmjyor boyum uzun diye ama göbek bana fazla geliyo ya 9 aya kadar nasıl olcam merak ediyorum