Dün yaşadıklarınızı neredeyse birebir yaşadım sabahtan ikindiye kadar hatta sabah bu sancılarla kasılmalarla uyandım eşimde çok panik ona çaktırmadım 7:30 gibi sakince kalktım duş aldım valize koyacağım eksikler vardı onları ayarladım (o kadar eminim ki doğacağından😂😂) sonra eşimi kaldırdım biraz ağırlarım var kahvaltı hazırlarmsn dedim (aç gitmiyim doğuma girersem çok acıkırım diye😂🤦🏻♀️) kahvaltı zamanı söyledim artık bekliyor o da saat takibi yapıyorum fln kasılma var ama şiddetli sancı yok akşama doğru hepten azaldı ama eşimin evhamı ile bi gittik hiç bir şey yok 🙄🙄🙄 herşey muntazam yolunda