Fatmanur_yakup17 Naaagihannnn benimde kasıklarım da ağrı vardı ama nst de çıktı o yüzden bi gece yattım
Naaagihannnn Ilbilge bende regli agrisi gibi hafif hafif sizi hani bole hasta olicagimizi anlariz ya o sizi dan eger gecmezse gidicem mutlaka bilgi veririm cnim
Naaagihannnn Fatmanur_yakup17 benm hafta ici kontrolum vardi doktorum artk herseye hazrlikli ol demisti bi yanim bian once gelsin istio bir yanm daha erken dio hayrlisi olsun ins 🤲 rabbim hepimizin ysrdimcisi olsun
Smraozn12 Naaagihannnn bende 37 hftalığım 2.3gündür karnım bebeğin toplanmasına dolayı semsert oluyo endişeleniyorum acıkcası sıkıntı olurmu diye 🙄
Naaagihannnn Smraozn12 ben nieyse numarasni almadm o yuzden soramiorum simdi dus aldim degisklik olmazsa gidicem
Ogzfnda Benimde 40. Haftam bende de bu gece kasıkta ağrı başladı. 10 dk kada bir kasıklarımda ağrı oluyor. Sanırım yolda bizim kızda. Hafif kahverengi akıntı da oldu da telaş yapmak istemedim yarın rutin kontrole gideceğim bakalım hayırlısı
Smraozn12 Naaagihannnn keşke alsaydnz benm aklıma takılan bişey oldgnda hemen msj atıyorum smdi de attm normal dedi ama artarsa nst cektr dedi bakalım cok sık olursa hastaneye gtcm
asenacagla Naaagihannnn çok uzun süre kendiliğinden hareket etmiyorsa hiç bekleme canım. Tabi bazen bebisler derin bir uyku çekebiliyor:) sende çok hareket ettiysen o da dinlenme moduna geçebilir
asenacagla Ilbilge doktorumun söylediği gün içerisinde en az 10 tekme hissetmen lazım. Son haftalarda alanları çok fazla kalmadığı için azalabiliyor tabi. Sonuçta bebeğimizin iyi olduğunu hareketlerinden anlıyoruz. Hareketleri azalınca nst kontrolünde kalp atışlarını kontrol ediyorlar. Eğer kalp atışları iyiyse endişelenecek bir şey yok tabi.
Ilbilge asenacagla ya benim ki tekme atmıyo ama hareket ediyor. Vallahi insan bu süreçte bilgisizlikten herşeyi düşünüyorum
Naaagihannnn Ilbilge aynen suan bircok sey dusunuorum mesala ben hayrr sabahtan beri tatli yemekten biseyler yemekten bi hal oldum 😊🙈