Ueslem1902 25+5 haftalık hamileyim İdrarımda biraz enfeksiyon varmış doktorum tek kullanımlık URODAY isimli bi ilaç verdi bu ilacı kullanıpta ilk etapta idrar enfeksiyonu geçen var mı?
aksu5334 Ueslem1902 ben iki kutu kullandım hala aynı yarın gideceğim doktora tekrardan muhtemelen antibiyotik vericek😏
Muneweralp Ueslem1902 ben 37 haftalık hamileyim yaklaşık 5 kere falan kullandım aynı ilacı dün ağrıyla gittim sancı sandım meğer yine enfeksiyonmuş aynı ilaçtan yine kullanıcam bugün yani bazen geçmeyebiliyor dün doktorum kadınlar bilmez pek yoğurt iyi gelir enfeksiyona günde en az 3 kase yoğurt ye dedi ben denemeye başladım sende dene istersen
Mervettas Ueslem1902 ben iki tane antibiyotik kullandım geçmedi en sonunda bu tek kullanımlık toz ilaçlardan kullandım bir de bakteri onleyici yine suya atılan toz ilac verdi dr onu kullanıyorum biraz daha iyiyim.ayrica bol bol da su iciyorum
Erenveannesi Toz değil mi? Ben de kullandım geçti. Adı farklı olabilir ama işlevleri aynıdır muhtemelen.
burcukavci aksu5334 benimde idrar yolu enfeksiyonu vardi antibiyotikle gecmedi hep tekrarladi doktorum bana vimesa yazdi probiyotik takviye vitamin gibi dusun doktoruna sende soyle yazsin kullan ben faydasini girdum hem bebegede zarari yok genelde devletteki doktorlar hep antibiyotikle gecistiriyor ben ozele gidiyorum bir antibiyotik yazdi kullandim gecmeyince hemen bunu yazdi bana 👍
Erenveannesi Ueslem1902 idrar enfeksiyonun bebeğe hiçbir zararı yokmuş ben sormuştum endişelenmeyin 😊
Ueslem1902 Muneweralp yoğurt yemeye başlıyorum inşallah faydası olur ilk gebeliğim ilk defa böyle bişeyle karşılaştım kanım normal çıktı şekerinde normal çıktı ama idrarda biraz enfeksiyon var dedi doktor
Berna61 Erenveannesi nasil yok ben 34 haftada doğum yaptim enfeksiyondan oğlumu ve 4 gün kuvozde kaldi
Karadenizf Ueslem1902 benim de vardı tek kullanımlık toz verdi ve tekrar tahlil için gel demedi bile. 1 hafta sonra gittim ben tahlil verdim temizlenmişti
Ueslem1902 Karadenizf inşallah benimkide temizlenmiş olur bende bu hafta tekrar gideceğim ilk defa böyle bişey yaşıyorum
Koalina Ueslem1902 İki defa antibiyotik kullandım iki kere toz kullandım haftaya Doğumum var doktor gene antibiyotik verdi ama kullanmıcam geçmeyince geçmiyor
Ueslem1902 DBaybars erken doğumdan endişe ediyorum doktorum biraz var dedi ama insan endişe ediyor işte
Erenveannesi Berna61 o sizin doğum yapmanızı erkiler yani “sizi” etkiliyor bebeği değil. Bebeğe bulaşmaz mesela ben bunu kastettim.
Berna61 Erenveannesi fakat bebeğime de geçmişti bende bunu diyorum kuvozde bu yüzden kaldı antibiyotikli serumlar verildi
Nurselin11 İdrar yolu enfeksiyonunun bebeğe bir zararı yok ama ilerlerse erken doğuma sebep oluyor,ben 30 haftalığım,enfeksiyon ilerlediği için erken doğum riski var dedi doktorum ve 35.haftaya kadar evde istirahat verdi
Ueslem1902 Nurselin11 benim doktorumda biraz var dedi ilk gebeliğim endişe ediyorum erken doğum olursa diye
Mervettas Ueslem1902 sadece suyla geçmiyor ama en azından yoğunlaşmıyor ayrica alttaki yorumunu gördüm canm ben doktoruma sordum erken doğum riski olur mu diye sadece seni rahatsız eder onun doğumuna bir etkisi yok dedi