Nml06 Doktor dogru söylemiş riske atamaz bebeği de kendini de sizi de.Doğum esnasinda kendinizi kasarsaniz Allah korusun kötü şeyler olabilir.Açıklık kontrolu kolay ama çatı muayenesi gerçekten çok zorlu.Benim ki doğum esnasinda yapilmisti suyum 37 de geldiği için.Canimdan can gitmisti gercekten.Sonra sezeryana alindim zaten.Hakkiniz da hayirlisi .Sonunda bebegınize kavusacaksiniz var mi bundan daha guzeli.☺