Smraozn12 benim 32’de NST’de kasılma görülünce doktor alttan muayenemi yaptı derin nefes al hemen bitecek dedi ben hiç bir şey anlamadım, açıklık yok ama rahim yumuşamış dedi vajinal ultrasonla da rahim ağzını ölçtü gayet iyi dedi. Yani bu bana yapılan çatı muayenesi olmuş oluyor değil mi? Hem rahim yumuşamasını söyledi, hem de açıklık olmadığını çatı muayenesinde de böyle olmuyor mu🤔