Ozlemdmn ben de yurtdışında yaşıyorum, çok kararsız kaldım ama sanırım ben de yabancı isim koyacağım. Çünkü başka bir ülkede ismi yüzünden önyargılı yaklaşılsın istemiyorum. Çocuğum beğenmezse ilerde kendi değiştirir. Aileler de başta şaşırdı ama kabullendi. Sadece kolay telaffuz olsun diye bekliyorlar 😂