SelinaDogan Merhaba anneler ve anne adaylari ❤️ begendiginiz erkek isimlerini yazabilirmisiniz ? Birbirimize fikir vermis oluruz. Tesekkurler ❤️🤰🏻
Mryu Ozlemdmn ayyy duramicam gercekten kusura bakmayinnn zevkler ve renkler tartisilmaz ama iyiki ayni zevkimiz yokmus... o ne ya... hadi diyelim albert koyun sadece .. albert ne ya siz turk degilmisiniz ? Ben fransada yasiyorum ben bile cocuguma turk ismi koydum. Albert ´in turkcesi Alper bari Alper koyuverinnn......
Ozlemdmn Nese_krc tesekkurler Canim bu post actim valla sizler sayesinde cesaretlendim Kararim degismedi tesekkur ederim 😘
Ozlemdmn Mryu bende turkiyede yasamiyorum ama artik kesin koyacam insanlar Ne kadar yargiliymis ya annem babam yanlis basli insanlar sen nasil uygun hörursen dedi ama burdan yorum yapanlar lutfen ya biraz ufkunuzu acin ben karasizdim sadece ama kesin kararliyim artik ilginiz icin tesekkurler
Mryu Ozlemdmn olabilir diyorum ya zevk meselesi .. albert i anladim ama einstein i neden koymak istiyorsunuz sadece meraktan
Erenveannesi Ozlemdmn nasıl diye sormuşsun kimse beğenmemiş o zaman sormasaydın Allah Allah insanlar beğenmedi diye onların değil senin ufkun dar.
Mekamu Ozlemdmn ben de yurtdışında yaşıyorum, çok kararsız kaldım ama sanırım ben de yabancı isim koyacağım. Çünkü başka bir ülkede ismi yüzünden önyargılı yaklaşılsın istemiyorum. Çocuğum beğenmezse ilerde kendi değiştirir. Aileler de başta şaşırdı ama kabullendi. Sadece kolay telaffuz olsun diye bekliyorlar 😂