ktnzehra49 kızlar normalde zaten ayak yanmam vardı ama şimdi daha fazla uyutmayacak derecede yada uyandıracak derecede fena yanıyo normal mi bu ??
Asrinayaz ktnzehra49 normal cnm bn hamilelik belirtim ayak yanmasıydı deli gibiydi buz koyuyordum altına
seda1anne ktnzehra49 gece tuvalete kalkıp ayağımı yıkar yatardım , şimdi 18 . Haftadayım azaldı ama bazı günler yediklerimden midir nedir yine aynı oluyo
ycllksa ktnzehra49 şuanki halim.. suyun içine sokup ta mı uyusam gerçekten neler düşünüyorum bir bilsen 😔
H1z2a3 ktnzehra49 ayy şu anda acı çekiyorum bu sebepten 🤦🏼♀️ Ellerim ayaklarım deli gibi yanıyor yıkıyorum olmuyor hiç bir şekilde geçmiyor uyumak istiyorum uyuyamıyorum 35 haftalık oldum Doğuma kadar geçmez bu yanma 🥺
ktnzehra49 Asrinayaz yıkıyorum sürekli yatağın soğuk yerlerinde gezdiriyorum hasta olcam bu gidişle 😒
Asrinayaz ktnzehra49 canm valla bnm yazındı buz koyuyordum deli gibi ayy hatırlamak dahi istemiyorum Allah sabır versin gece kalkar ağlardım 🤦🏼♀️ Senin kışın gene dua et
ktnzehra49 seda1anne benim 27+4 ben de başta yediklerimden sandım geç yemek yiyorum bi iki defa aç yatayım dedim yok aynı bi çözümü yok mu ya zombileştim resmen 🧟♀️
ktnzehra49 Asrinayaz 😞 tam uykuya daldım eşim yatağa girdi 11 den bu yana uyumaya çalışıyorum bağırdım çağırdım oturdum ağladım şimdi beyfendi mışıl mışıl uyuyo sinirden patlıyorum
Manyakcadl ktnzehra49 ayni ben😅😅 bir de bulantiyla uyandim buna ek, smdi pynir ekmek takiliyorum 🤦🏻♀️
ktnzehra49 ycllksa kovayı su doldurdum ayaklar içinde oturdum annemi aradı hemen beni dinlemiyo yine soğuk sularda diye annemde doğum zor olur diye söylenmeye başladı kapadım odamda can çekişiyorum
ktnzehra49 H1z2a3 sizin yine az kalmış benim önümde daha çok zaman var yanma aynı yanma amaaa napcaz böyle
H1z2a3 ktnzehra49 valla bazen baş ucuma su bırakıyorum ara ara onu azıcık serpiştiriyorum ayaklarıma. Kız ayakları geç tüm vücudum yanıyor sabaha kadar karnım falan açık üstümü örtmüyorum eşim de baya sinirleniyor🤦🏼♀️ Hasta olucam diye
Nrl ktnzehra49 sirke sür ben öyle rahatladım halende yandığında sirke sürüyorum çok rahatlatıyor iyi geliyor yatıyorum şükür
H1z2a3 ktnzehra49 ama gerçekten sonrası çok kötü oluyor küçük kızımda Ağustos ayında Doğum yaptım ondan öncesi buzlu sular ayakları soğutmaya çalışmalar falan derken Doğumdan sonra baya 1 hafta Doğum sancısının en ağırını çektim
ktnzehra49 H1z2a3 çok şükür şu an sadece ayak yanmam var ama sabaha kadar üstü açık yatıyorum yanımdaki şahısta söyleniyo sinirleniyo dinlemiyorum 😊
ktnzehra49 H1z2a3 annemde öyle söylüyo bana kalsa ben daha neler yapıcamda başımda bekçi çok off Allah isteyen herkese nasip etsin bende bu günleri çok bekledim ama hamilelikte cidden zor iş 😶😶