Buse80 Bende Seda koyucam insallah vefat eden kuzenimin ismi ama yanına ek istiyorum bulamadım hala Seda’nın yanına ne yakışır sizce kızlar ?
Arzu0101 Seren-61 müzik terimi canım operada kendi bütünlüğü olan şarkı anlamında ☺️ama bizim için farklı bı anlamı var eşimin adı Yakup sevgiliyken düşünmüştük kızımız olursa bizden bı parca olsun adı da diye bas harflerimizi birleştirdik 🥰🥰
pink01 Deletedmom0096 destina kader demek portekizce muhtaç olunan, yunan mitolojisinde ırmak tanrısının en güzel su perisi. 3 anlamı var ☺️
hohomoromu arslanmerve57 kızımın adı deniz 2 cocugm var bırdaha cocuk dusunmuyorum ama olurda olursa birdaha kızım kesinlikle Mavi koyarım adını kızımın adının yanına eklemedıgım için üzülüyorum Mavi Deniz koysaydm diye 😒
AysenurSarenur Glsacar32- Saf, katıksız, temiz anlamında bir kız ismi. ibranice'de ise prenses anlamındadır, ibrahim peygamberin karısının adıdır. türkçe'ye sara olarak geçmiştir. Tabi ben benden de bi parca olsun diye nur ismini de eklemek istiyorum 😁
Karadenizf pink01 ya ela ismine bayılıyorum eşim diyor ki gözleri ela olmadıktan sonra ne anlamı var 😁😁😁 ya ne alakası var nerden bilcen çocuğun gözleri ne renk olcak 😁😁