arslanmerve57 Merhaba güzel anneler 30. Haftamdaydım hala daha isim kararlaştıramadım prenseslerinize koyacağınız isimler neler veya önerileriniz neler ?
Karadenizf pink01 ya ela ismine bayılıyorum eşim diyor ki gözleri ela olmadıktan sonra ne anlamı var 😁😁😁 ya ne alakası var nerden bilcen çocuğun gözleri ne renk olcak 😁😁
Ses23 pink01 bizde Ela koymayı düşünüyoruz internette araştırdım bazı insanlar hela diye dalga geçerler diye kararsızız
Seluna Ben vefat eden annemin ismini koyacağım Tülin, yanına da Ada’yı ekledik. Yani “Tülin Ada“ olacak kısmetse ☺️
BusraDevlet83 arslanmerve57 Ben Kumsal koyacağım. Manevi ismi de Ayşe olacak. Öneri vereyim isterseniz: Güneş Zümrüt Bade Hazal Eda Emel Nefes Venüs Tuğçe Gonca Piraye