Nur-11 Cicimato_96 mide yanmam yok cok şükür bel kasık agrısı kansızlık idrarda ve kanda enfeksiyonum var 🤷♀️
AtesveAnnesi Cicimato_96 benimde son 30 ama hiç yürüyemiyorum ayakta duramıyorum bebeğim karnımda toplaşıyor tuhaflaşıyor korkuyorum
Cicimato_96 AtesveAnnesi Benimde toplanıyor sertleşiyor ama ben her işimi yapıyorum çok şükür doktora gittin mi ?
H1z2a3 Cicimato_96 son 32 ama hiç bir hazırlığım yok niye yapmıyorum onu da bilmiyorum 🤷♀️🙄🤦🏼♀️ Üçüncü hamilelik onun rahatlığı ve zorluğu var sanırım bende oturup kalkamıyorum çatı ağrım çok fazla yatkta bile döneniyorum ne yapıcam bilmiyorum 🥺
Cicimato_96 H1z2a3 Bende daha çantamı hazırlamadım benim ilk bebeğim niye bu kadar rahatım onu da bilmiyorum 🙄 benim mide yanmam dışında bir sorunum yok çok şükür hatta eşim hep der sen nasıl hamilesin bi otur poponun üstüne diye 😂😂
H1z2a3 Cicimato_96 ya bnde oturma fırsatım olsa hiç kalkmıycam yerimden ama işte oturamıyırum 🙄 kusmalarım yeni başladı sancılarım oluyor erken doğuracam diye korkuyorum artık
Serra_t Cicimato_96 ben de en son 30 gun diye gerisayim yaparken bebis gerisayimda 22.gunde geldi gene de hazirlikli olun her seye. Allah yardimciniz olsun