Nur-11 Cicimato_96 mide yanmam yok cok şükür bel kasık agrısı kansızlık idrarda ve kanda enfeksiyonum var 🤷♀️
Cicimato_96 Bottesini Valla benimki de normal gözüküyor doktor gidişatın o yönde dedi ama bilemedim 🙄
Bottesini Cicimato_96 amin canım senin de inşallah.yok korkma korktuğun gibi değil.ben hatta bundan mı korkmuşum dedim dişçiye giderken bile korkarım.
Cicimato_96 Bottesini Insan bilmediği bir şeyi ilk defa yapacak olmaktan ürküyor ama sağolun içime su serptiniz 😊