Benimde bulantım çoktu 11. Haftamda hastaneye yatmamı istedi doktor su bile içsem çıkarıyordum ☹️ Serumlar ve hastanede 1 gece yatmak iyi geldi bana sonra doktorum tek tip beslen dedi yani kahvaltıda simit yanına peynir çay içiyordum, öğlende aynı şeyleri yiyordum akşama ise tek yemek mesela çorba ekmek sadece. Mide nin aynı anda yenen fazla şeyleri öğütmesi zor oldugundan bu şekilde beslenmek iyileştirdi beni bulantılarım yok denecek kadar azaldı. Akşamları canım limonlu tuzlu salatalık havuç istiyordu onlarda bastırıyordu bulantımı. Prilam ilaç hiç işe yaramamıştı bende.
Şuan 22 haftalığım ve çok nadir çıkarıyorum sabahları safra suyu cıkıyo oda. Buna şükür eski halime göre çook iyiyim.