Sedef-mus seni o kadar iyi anlıyorum ki adeta 17. Haftaya kadar serumlarla beslendim çok zordu 🥴 hep bulantım vardı hiç bir sekilde bir sey yiyemiyordum her yediğimi kusuyofum ama 17. Haftadan sonra çok şükür hiç bir seyim kalmadı hatta doktor bana onzyd bulantı dil altı hapı vermişti dehşet iyi geldi o şuan 32 haftalığım sağlıcakla gelsin minnoşlar 😘🌹