Herkese merhaba şuanda 8 hafta 6 günlüğüm acayip mide bulantim var geçmiyor mide bulantı hapı iciyorum folik asit ve bugün dayamadım ben hastaneye gittim toplamda 3 tane serum takıldı ama bulantim hala geçmedi hala devam ediyor siz neler yaşadınız ne yapmalıyım bu kadar zor mu geçiyor