Benim de 6 Şubat. Dış gebelik sonrası ilk kez bu ay korunmayı bıraktık bakalım. Hayırlısı. Önceki gebeliğimde kesenin yapıştığı tüpte ağrı hissediyorum dünden beri. Bu yüzden yine dış gebelik olacak diye çok korkuyorum. 🙁 Herkes hamile kalamamaktan korkar. Ben hamile kalacağım da dış gebelik olacak diye korkuyorum.