32+2 den selamlar🙋 arkadaşlar psikolojiniz ne durumda acaba ben cok garip hissediyorum kendimi son bir haftadir dogum korkusu cocuklu hayat korkusu yetememe becerememe endisesi heyecan mutluluk bi yandan uykusuzluk duygular corba oldu ya🤷🏻♀️bi de son bir haftada karnim büyüdü birden daha da sanki ya bebis de hep hareketli hareketleri cok fazla kasilma gibi hissediyorum bilmiyorum da tam olarak doktor sorun yok dedi ama bilmiyorum🙈