Handetunay Glzr123 32+1 im canim. Bez ve bebek arabasi disinda herseyimiz alindi cok sukur. 33 hafta dolunca yikarim 34 de de cantami hazirlarim diye dusunuyorum. Bebek arabasini dogunca alicam nasipse. Sezeryan olucam iyilesince gidip alicam 😊
Hayat Gelmezler🤣Bende 31+4 haftalık post açdm.kimse bakmadı.Herkese karı-koca,kaynana,baldız kavgası meraklı geliyor😄😄
Aleyalmina Hayat dogru diyosun bugun 2 gibi izmir tire devlet hastanesi hakkında post açyım 1 allahın kulu bilr bakmafı başlıkta kaynana yazması gerrkiyo sanırım
Mujde- Glzr123 Zorlanmaya başladım artık canım bu hafta🤦🏻♀️ Sırt,bel ve çatı ağrılarım çok fena 🙈 onun dışında bi sıkıntımız yok sizin nasıl gidiyor ? 😊
Caglatpl Burcuhira özele git kadın doguma serum iste vitaminli serum takıyorlar ve 3 güne iyi oluyorsun
Canliva Burcuhira ay aynıyız hem gün olarak hem rahatsızlık olarak bi acile gidip parol serum taktır cnm iyi geliyor
Glzr123 annesininpirensesi allah yardımcınız olsun benimde erken doğum tehlikem var Pazartesi akciğer geliştiri olacak
Ecemmaykacc annesininpirensesi Allah şifa versin 🙏🏻 Ne kadar gerilim söz konusu ? Özel bir şey yiyip içiyor musunuz
Busra_karadag Glzr123 neden erken dogum riskiniz var agrımız mı oldu sancı faln benimde erken dogum riskim var da 29 haftalık hamileyim ben