Bende vardi hamileligimi ogrenmeden once kahve akntimda oldugu icin 2 ser tane 2 kere fitil kullanmistim. Simdi doktorum yine bakti biraz var dedi ama nekadar oldugunu soylemedi. Bi ilac verdi ismini unuttum 3 gun kullan dedi 1 gun fln unuttm ama son bitaneyi iccem yarin fln ama idrari fena boyuyor baya korkunc :)