@Medine_1992 Hareketlerini nasıl hissediyorsun kuzum, rahime tekme atıyorsa iteliyorsa tersttir hala doktorumla randevum çarşamba benimde 33+3 de olacağız bende sorucam genelde bebeklerin %96 sı bu haftalarda dönüyormuş %3 ü dönmüyormuş🤷🏻♀️ Bizimkiler istisnalılar😄 doğuma kadar zamanı var diye duydum döner diyorlar ama yeri daraldıktan sonra daha zor olacak