Prenses001 Feyzachn Allah yardımcın olsun inşallah bir şey olmaz içini ferah tut. Evet kist düşüp kanama yapmış olabilir üzülme stres yapma bebeğe de sanada zarar verir parca geldiğinde bebekten olsa yada bir şey olsaydı kalp atışı olmazdı Rabbim korusun bebeğini 🤲🏻🤲🏻
Feyzachn Prenses001 Amin allah razi olsun evet o parçalar bebeğe ait olsa dediğiniz gibi kalp atışı da olmazdı. Yengem diyene kadar aklıma kistim gelmemişti o öyle söyleyince buraya yazdım . Sağolun hepiniz biraz rahatladım ❤
Haticerkan Feyzachn rabbim kimseyi o doktorun ve hastanesin eline düşürmesin gerçekten aslında vebali günahı orda çalışan hemşire personel sekreter gerçekten sabitlerse böyle biseye şikayet edebilirler onlarda bu günaha ortak oluyorlar
Feyzachn Zlyhkrt4 Allah birdaha yaşatmasın insallah canım Allah bu bebeğine sağlık versin . Doğru olur mu yazmak bilmiyorum ama k.maraş'ta zaten herkes bilir.
Zlyhkrt4 Feyzachn amin Allah razi olsun insaAllah herk3s bebeğini sağ salim kucağına alır 🤲 cümlesi bence yanlış sayılmaz zaten devlet hastanelerin çoğu aynı hemen hemen bende yaşadım aynı durumu
Feyzachn Aslielifgrl Ayy Allah birdaha yasatmasin çok sevindim senin adına canım darısı sağlıkla kucağına almana inşallah cok teşekkür ederim duaların için allah senin de gönlüne gore versin inşallah ❤❤
Feyzachn BusraDevlet83 Allah birdaha yaşatmasın canım geçmesine sevindim. Aklımda bulunsun bakalım doktora söyleyeyim ölçüm yapsın. Inşallah dediğin gibidir. Çok sagol❤
Feyzachn aytii buraya post açtıktan sonra eşimle konuşurken öğrendim meğer doktorum devlete gidin derken kendisi konya yolu uzerindeymiş . Bunu sonradan duydum eşimden ve icim rahatladı demek ki burada olsa gelecekmiş. Allah gerek etmesin birdaha ama öyle bişey olursa ulasabilecegim.
Feyzachn Naze2151 Cok guzel dua bu allah razı olsun aynısını rabbim size nasip etsin ❤❤ teşekkür ederim
Feyzachn deletedmom2626 Çok iyi dedin canım benim. Insan sağlığının karşılığı para olmuş. Hepsi yaşlı başlı kadınlardı herşeyi yaşamışlardır eminim. Daha da birşey olmaz onlardan allah islah etsin. Çok sağol canm😊❤
Eminecetin Canım çok geçmiş olsun rabbim bidaha yaşatmasın inşallah herşey yoluna girer de sağlıkla kucağına alırsın. Bende bugün uzun yola köye gittim 7 haftalık hamileyim yollar çok kötüydğ karnım çok ağrıdı çok korkuyorum inşallah bişi olmaz :(
Feyzachn Eminecetin Kanama yoksa korkma canım kasılmışındır yol gitmişiniz o kadar icini ferah tut inşallah bisey olmaz . Allah sağlık versin tüm bebislerimize ❤
Gunay_18 Feyzachn çok geçmiş olsun Rabbim hayırlısıyla bebeğini kucağına almayı nasip etsin inşallah bu hastane neresi bizde gitmeyelim ona göre bilgilenelim olurda yolumuz düşerse
dilanhayat27 Feyzachn Yaşadıkların cck berbat şeyler Allah güc kuvvet versin sana evladınıda inşallah sağ salim alırsın kucağına 🤲
Minnak_ana Feyzachn içini ferah tut güzel düşün, inşallah sımsıkı tutunuyordur miniğin hayata, dr gelince allah bildiği gibi yapsın onu
Sinem67 Feyzachn bende asırı kanama geçirmiştim boş gebelik oldugu da. Ona ragmen kese sapasağlam. Kürtaj günü zorla kanama baslattılar. Demem oki moralinizi bozmayın belkide hic bise olmayacak keseye de bebege de. Eskiler anlatıyor 9 ay boyunca adet olan varmıs ve cocukları sapasağlam. Güzel düsünme ye çalışın.aksilikler oluyor maalesef devlet hastanesinde. Bişe sorunca defol git at imza cık diyeni de gördüm