Feyzachn ben de 8. Haftada yasadim, parca düstü epey kanamam oldu gece. Özele gittim icapcı doktor varmis gelmedi malesef yatis verdi sabah gelince bakacakmis. Tabiki yatmadim ciktim ordan universite hastanesine gittim, orda kadin dogum uzmani ultrasonda bakti cok sukur kalp atislarini duydu. İgne yapti progestan ve fitil kullandim. 1 hafta yattim evde sadece tuvalete kalktim, cok sukur durdu kanama ondan sonra kontrolde doktor ilaclara devam etmene de gerek yok dedi. Simdi 16 haftalik oldum. Allah sana da sifa versin canim bebegini sana bagislasin gercekten cok zor bir durum yasadim biliyorum. Dua et bol bol. İnsallah atlatirsin saglikli bir sekilde kucagina alirsin bebegini.