3birden haticeebade 36+6 yım pazartesi dr gidicem normalde 14 şubatta. Alıcaktı ama sancılarım çıktığı için salı yada çarşamba ya alıcak🙈🙈🙈
kdryackgz 3birden benimde takvime göre 14 şubat tarihim doktorum 6 şubatta doğuma alacak Allahın izniyle
Civco haticeebade benim sağlık sorunlarimdan dolayi 37.haftada Sezeryan olucam mecburi daha fazla bekleyemiyoruz. 2 doz ciğer geliştirici vuruldum nasipse 10 gün sonra doğumum.
Drryy haticeebade bel sırt ve çatı kemiğimde aşırı ağrı var evin içinde bile yürüyemiyorum bitanede kızım var ona zor bakıyorum ve rahimde sürekli batma hissi 2 haftadır çok kötü bi durumdayım yani şuan gel dese hemen gideceğim alsın diye
iremyaren-01 tuba-ozdogan aynen benimde bel ağrısı, sezaryen yerinin sızlaması falannoluyor. Bende çok beklemeyi düşünmüyorum kısmet olursa 😄
Sibellllll Melikebb benim de 14 Şubat ilk gebeliğim ve sezeryan olacak . 🤗heyecandan geceleri uyuyamıyorum
Berna61 Drryy resmen ben uyuyamiyorum diye sabahlara kadar ağlıyorum bide grip üstüne burun tikanikligi pskolojm bitti
Sibellllll Berna61 burun tıkanıklığı bende de var gribim 1 haftadır . Sanki nefessiz kalacak gibiyim . Uyuyamıyorum hala . sezeryan sırasında da nefes alamam diye korkuyorum çok
Caglaninminigi Berna61 sizinkinin üstüne Bi de ateş ve öksürük var çarşamba günü de nasipse doğumum 🤲🏼
Hacernurr Berna61 çok geçmiş olsun bende aynı durumdayim çok fena gribim ve yarın doğuma giriyorum ne olucak bilmiyorum 😔
Ozgesn haticeebade benim de ikinci sezaryen olacak Mayıs ilk haftasında alırız dedi doktorum o zamanlar 38 oluyorum 38+3 falan yani ❤️
ycllksa haticeebade ilk gebeliğim ve doktorum 40 haftada alacağını söyledi. Anne karnında 1 gün 1 gündür dedi .
Tugba1tugba haticeebade bende isteğe bağlı sezeryan olucam 37+3 teyim 38 de alicam dedi ama.ben 40 a kadar bekliyelim sorun olmazsa diycen hazır hissetmiyorum kendimi henüz
SerpilAkbulut Sznarslan benim bebegim donmemisti canım o yüzden 39 a kadar bekledik hani belki döner dedik ama dönmedi sancım nst de çıkıyordu ama ben hissetmiyordum çok az vardı yani sancı inşallah sıkıntısız atlatırsın doğumunu bebeğine kavuşursun hemencik😍
Sznarslan SerpilAkbulut allah razı olsun canımmm.benim bebeğim 32 den beri doğum pozizyonu almıştı.kanala girmemişti ama (35.haftamda da gittiğim de yine aynıydı )biraz korku yok desem yalan olmaz vallahi.
Ummugumus BIde 35 +3 olduk bugun bende cok koyuyum.bel agrisi sirt agrisi.karnim agriyo.bebek toplaniyo.pazartesi doktora gidecgm baklm ne diyecek.sezeryan icin konusmustuk askinda 20 subat demisti.oncesinde normal dogm olur mu diye korkuyorm.
Nil35-5 haticeebade 39 olucam çarşamba gününe sözleştk. Allahın izniyle. Sizin beklemek istemenizle alakalı değil. Doktor belirliyodur onu. Suyum azalıyomş bnm. Bebişte haftasına göre önden gidiyo. 39 da alalım dedi doktorm