Drryy aynısını doktorum da dedi.su ,nişan sancı olursa hiç bekletmem dedi ama bakalım nasıl olacak.37.haftayı bitireyim de yine söyliycem bi.38 de yapsak diye.inanılmaz ağırlaştım.ev işlerimi yapamıyorum ya.her gün bi posta ağlıyorum ev temizlerken .ağrım oluyor çünkü.insan eve süpüege çekerken nefes nefese kalır mı ya.