Bizde 14+3 olduk💙 Canım Benimde 2.3 gün bayağı ağrıdı ve şimdiye kadar hiç olmamıştı tam haftaları sanırım toka takınca daha fazla olduğunu farkettim cıkarınca hafiften rahatladı 🤷🏼♀️ sanki ne idi hatırlamıyorum ama bir vitamin eksikliğinden oluyormuş diye duymuştum bende aşırı demir eksikliği var ilaç kullanıyorum 12sinde randevumuz🙏 doktora soracağım gidince yinede geçti şuan ama yine olursa diye 🤦🏼♀️