Safiye12 normal canm plasenta oluşumunu tamamlıyor, bebek bunan sonra daha cok büyüyeceği için vücutta kan basıncı artıyor. Bu da baş ağrısı yapıyor, ilk gebeliğimde 2 hafta çektim resmen kafamı duvara vursam bi kan aksa rahatlasam diyordum🤦♀️ Sıkıca bi tülbentle bağlıyordm başımı sanki iyi geliyordu