Selam kizlar 🤗
kizlar ben 12 haftalik hamileyim ama karnim okadar cabuk büyüdü bende sasirdim ve doktoruma gösterdim normal dedi. Artik normal pantolonlar giyemiyorum kapanmiyor hamilelik pantolonlari almak zorunda kaldim ve karnim cok sert sizde de oldu mu böyle bisey?