Menekse35 Ezgimelek benimde öyleydi ama çıktı yukarıya şükür 26.haftamda öyleydi 32 oldum doktorum çıktığını söyledi sen kaç haftalıksın canım🙏🏻
Ezgimelek Menekse35 14 haftadayım canım normal doğum mu yapıcaksın bana direk sezeryan dedi daha şimdiden
Menekse35 Ezgimelek eğer çıkmasaydı 37. Haftada sezeryanla almak zorunda kalırım demişti ama çıkar dedi doktorum normal doğum inşalalh ama haftanız daha erken bence çıkabilir son zamanlarda çıkanlarda çok oluyormuş
BuseYener48 Ezgimelek Plesanta anterior mu yoksa previa mı dendi size ikisi farklı terimler. Benimki anterior mesela herhangi bir sörün yok dedi doktorum sadece bebeğin hareketlerini daha az hissedebilirsin dedi bebek çok sert hareket etmediği sürece çok cılız hissediyorum ama previa daha riskli olü yor diye biliyorum.
Caglaaa14 Benim de 12 haftam da plasenta Previa önde rahim ağzını kapatırsa tehlike dedi progestan verdi dinlen iliskii yasak dedi 3 hafta sonra gel bakalım dedi genel de rahim büyüdükçe yukarı cekiyor dedi insallah düzelir 🤲🏻
Marinedeniz Ezgimelek canim 20. Haftalarda yukari dogru cikiyormus genellikle benimkisi de oyleydi en son gttgmde doktora yukari cikmis dedi
Mervettas Ezgimelek önde olmasıyla asagida olması aynı durum mu bilemiyorum ama bana da aynı haftalarda asagida eger yukarı çıkmazsa sezaryen olur ama bebek büyüdükçe yukarı çıkar dedi bikac hafta sonra da çıktı gerçekten çok uzun sürmedi
Mervettas Ezgimelek hayır canm. Ben o dönemde dili kursuna gidiyordum yürüyerek gidip geliyordum eşim biraz endişelendi gitme bir hafta kadar dedi boşuna gitmemiştim ama evde her işimi kendim yapıyordum yatmıyordum. Doktorum da sadece agir kaldırma yürüyüş yapmanın bir etkisi yok buna demişti zaten diyorum ya bir kaç hafta sonra çıkmıştı yukarı
Mervettas Ezgimelek çıkar çıkar merak etme genelde oluyor hamileliğin başlarında çocuk büyüdükçe yukarı itiyor plasentayi