Arkadaslar hepinize tek tek ayri ayri tesekür ederim duyarli oldugunuzdan dolayi benim bu yaziyi yazmamin sebebi beni basima gelen baska bir annenin bebegin basina gelmesin gercekten kötü ve zor tekrar tesekür ederim iyi ve güzel dilekleriniz icin a
Allahim hepimizin yavrusunu sag salim kucagina versin..Amin ☺😘☺😘