Basima gelen bir olayi sizinle paylasmak isterim...17 haftalik gebeyim.. Bugun yapilan bir alt mayne sonucunda suyum patlamis ve gebeligi sonlandirma karari alindi..😢 Hastane bir devlet hastanesi tabiki aglayarak ve üzûlerek böyle biseye izin vermedim..Baska özle bir hastaneye gittim.. Ve hersey yolunda cok az bir yirtilma var ama bebegim cok iyi sizden ricam nedenilirse denilsin bir hastaneye bagli kalmayin mutlaka baska bir doktarada görünün bende ve tabiki oglumda bu arada bir pirensim olucakmis cok iyiz sûkür