Smybgrack Valla bir arkadaşımın oğluna eşi babasının ismini yazdırtmış, arkadaşım direkt mahkemeye verdi..😔bencede konulmamalı ne anne ne baba tarafından isim, ortak birlikte severek çağıracağınız bi isim sizi daha mutlu eder🙏Ayrıca size mutlaka sorulmalı, annesiniz❤️