Esbebeginannesi Allah yardım etsin inşallah nişey olmaz dualarım seninle , bende sağlıkçıyım ne olursa olsun ambulans gelir lütfen ara şansını dene bebeğin için 🙏🏻 Düşük yaptığımı düşünüyorum dersen çabucak gelirler. Pratisyen bile olsa müdahale şansın var lütfen ara ambulansı gelsinler. Belki sonradan çok pişman olacaksın günün aydınlanmasını beklemeseydim keşke diye..lütfen ara gerçekten geliyorlar ambulans Mardin’den gelmiyor her ilçede en az 3 tane ambulans istasyonu var en yakın olanı yönlendirirler kar kış dinlemezler emin ol daha kötü durumlarda geliyorlar bundada geleceklerdir.