Sağlık Bakanlığı sezeryan da çok artış var diye bütün doktorlara sezeryan yapmayı kısıtladı hatta haklarında işlem falan yapıyorlar ilk sezeryan doğumun varsa ikinci doğumu sezeryan yaparlar ama ilkse isteğe bağlı sezeryan zor çok zor normalden işler ters giderse acil seseryana alıyorlar