cnnezer geçen enfeksiyonum olduğu için ilaç yazdirmaya acile gittim. Bir kadın geldi yarın için sezeryan igün vermişler . Bir gün oncesinden sansıcı tuttuğu için akşam gelmişti acile . Kadın ebeye diyor ki benim ki 2. Sezeryanım doktorum yarın için gün verdi . Ebe tutturmuş sen normalde doğurursun bebeğin iri değil niye sana sezeryan dedi açılmanda olmuş seni normal doğurtalım diye diretti . Ben buna gecenlerde sahit oldum. Bildigim kadarıyla devlette zorunlu olmadığı sürece sezeryan yok .