Nevink gerçekten paramızla rezil oluyoruz yaa maalesef ki İstanbul da hele ki bizim bölgemizde adam akıllı devlet hastanesi de yok ki gidelim özele sırf devlette randevu bulamadığım için ve suriyeliden geçilmediği için gidiyorum birde evime yakın diye iyi ki o doktora gitmemişim bende ilk dönem Figen hanıma gittim sürekli özel reçeteli vitaminler yazıyordu Ayfer hanıma geçtim Allah için demir hapım vitaminlerim hepsini kendisi devletin karşıladığını yazdı testlerini dışarda yaptırabilirsin dedi burda para verme diye şimdilik memnunum ilgilisi alakası da güzel güler yüzlü ama duyduğum kadarıyla genel olarak sezeryan ağırlıklı çalıştığını söylüyorlar onuda Bi dahaki kontrolümde sorup ona göre karar vereceğim şuan 13 haftalığız İnşallah gönlünüze sağlığınıza uygun iyi bir doktorla karşılaşırsınız Rabbim iyi insanlar cıkarsın hepimizin karşısına🙏🙏🙏