ygmr18 İdrarı enfeksiyon ihtimaline karşı takip ediyor, riskli olabiliyormuş. Her seferinde olmasa da sık sık verdim. Kanı da ilk ölçümler, sonrasında ikili tarama, izleyen haftalarda şeker yüklemesi derken zaten veriyordum. Bir de demirim düşük çıkıyor, onları da takip ediyor doktor ve takviyeyi ayarlıyor. Açıkçası çok üstünde durmadım, diğer yerlerde nasıl bir uygulama var bilemiyorum 🤷🏻♀️