Prensesler kusura bakmayın ikisi de guzel degl kim sorsa aynısını solerdm alınmayın szi kırmak istemem.reyyan ne bi kere.reyhan demek isteyipte diyememis gbi.yaylan der gbi. Asel de arapcada bal demek.yani ingilizcede honey der gbi. Honey koy daha iyi. Yani bir arap, su masaya bal getir derken, asel diyor.oyle diyim