Zhrnc Prensesler reyyan çok itici ya Hele şu diziden sonra herkes onu koymuş kızlarına Asel cidden çok hoş ikisi mukayese bile edilemeyecek derecede 😊 Asel 💕
Prensesler Ikisini de begeniyorum cinsiyetini ogrendikten sonra herkese reyyan dedim simdi de kararsiz kaldim
SuleDoruk Prensesler kesinlikle asel ama bu dönemde de çok rövanşta. Her beş kız bebeğinden birinin ismi asel 🤗
hohomoromu Prensesler Reyyan nedeni ise asel çoooooookkk var artık 🤷 özelliğini güzelliğini yitirdiğini düşünüyorum yani size şöyle söylim ilerde merve gizem ismi nasıl coksa asel de oyle oldu olacak 😊 ayrıca aselin anlamı cennetekı bal ırmak dıyorlar fakat nihat hatip oglunun bu isimle rle ilgili acıklaması var kuran da böyle bir şey gecmıyor birileri uyduruyor
Deletedmom138 hohomoromu haklısınız ama reyyanda güzel değil bence cok olgun bir isim ne bileyim tuhaf 😁
Ozlemo Didi6 Marinedeniz aynen biri cok var ayse fatmaya dondu.. digeri de reyhan gibi soylemesi hos degil.,
Papatyakalplikadin Bende Asel ‘ciyim 😊 reyyan ismini hiç beğenmiyorum ve diziden dolayı çok özenti geliyor kulağa 😩
rabnaz6822 Prensesler reyyan Doğu tarafın ismi ve hiç güzel değil ben hiç beğenmiyorum 😭tabikide tercih meselesi ama asel daha güzel 🥰
Bebiskomm rabnaz6822 asel arapca bal demek.reyyan ismi dogu da, arap ismi batıda mı oluyo. Meraktwn sordum.ben doguyufa batıyıda savunmam ben sırbım babam sırp kocam sırp anem turk. Arap sevip doguyu istemeyen de ilginc :)))
Nursemom27 rabnaz6822 doğu taraf diye ayırman ne itici yorumların üzerine doğusu batısı yok öyle demek istemedim vs demen gerekirken hala ben doğulu değilim hayatta doğulu ismi koymam siz koyun diyorsun senin adına ben utandım ve hala böyle ayrım yapan yaratıkların olması üzdü..
Yaren2019 Reyyan çok güzel ben Yaren koymayacak olsam Reyyan da düşünüyordum Asel artık herkeste ve baydı
Reyhan2805 Prensesler asel koyma derim, doğan her 3 kızdan biri asel olacak maalesef.. ve Aysel e benzetip öyle diyenler de oluyormuş. Reyyan daha güzel mana olarak. Bizse Ahsen koyacağız inşallah. Hem manası güzel, hem çok koyan yok çok şükür 😂
rabnaz6822 Prensesler sen doğuluysan koyabilirsin💁🏻♀️Ben doğulu değilim ve hayatta doğulu ismi koymam 🤷♀️Zevkler tartışılmaz 🙆♀️