Eymenbebek Ruzgargulu tabi ki de istediğinizi sorabilirsiniz hiç sorun değil elimden geldiği kadarıyla yardımcı olmaya çalışırım evet artık batmaya başladı hem zaman ilerdedikce hem bebek büyüdükce hemde hareket ettikce ama tabi bu son aylar için geçerli daha önce hiçbir sıkıntım olmadı dikiş konusunda
Ruzgargulu Eymenbebek çok zor dayanması ,irkiliyorum öyle olduğunda,korkıyorum da kanamaya vs sebep olur yırtılır diye,teşekkür ederim tekrar,inşallah hayırlısı ile bu günlerimiz kolaylıkla geçer
Snur94 Bayanlar merhaba bugün doktor kontrolüm vardı serviksim uzamış 35 mm olmuş binlerce kez şükür birazdan da perinatolog bakacak
Busraaytac Ruzgargulu bence korkmayın o dikişler çok sağlam atılıyo herhangibir yırtılma olmaz serçe parmağımızın kalınlığında bi dikiş bende bugün doktor kontrolündeydim içerden tekrar bi açılma olursa dikişler durduğu sürece bişey olmaz yeterki içerde enfeksiyon olmasın dedi. Hep güzel düşünelim pozitif olalım herşey güzel olsun 🙏🏻☺
Eymenbebek Ruzgargulu hiç korkma dediğim gibi doğumunuza az bi süre kalmış ne mutlu ki bu zamana kadar sorunsuz gelmişsiniz bence bundan sonrası için hamileliğin tadını çıkarın düşünmemeye çalışın dikişleri onlar sizi 2 3 hafta daha götürürler merak etmeyin
Ebrarrrr Busraaytac yok 16 haftalık oldum ben şuan 24 haftalık oldum Allah'ın izniyle ben iki Bebek kaybettim erken doğum sezeryanla biride suni sancıyla rahim yetmezliği konuldu ve hiç kalkmıyorum lavabo harıcı rabbim emeklerimizi boşa cıkarmasın inşşlah
Busraaytac Ebrarrrr Rabbim evladınızı size bağışlasın inşallah. tehlikeli haftayı atlatmışsınız ha gayret biraz daha sıkın dişinizi 34üde geçeceksiniz inşallah
Eymenbebek Ebrarrrr etmez olur muyum ederim tabi ki de ama sen ümidini hiç kaybetme olur mu Allahım bebeğini sağsalim kucağına almayı nasip etsin inşallah
Ebrarrrr Busraaytac Amin Amin Canm benim Allah razı olsun inşşlah sende alırsın sağlıkla kucağına sadece biz degil rabbim isteyen herkese nasip etsin saglıklı evlatlar hayırlısı ile
Busraaytac Ebrarazra 32. Haftadaydınız dimi içinizi ferah tutun bebeğiniz sağlıkla gelsin. Doğumdan sonra durumdan bizide haberdar edin dualarımız sizinle
Snur94 Ebrarazra canım n’aptın bebeğin doğdu mu iyimisiniz ikinizde bizi habersiz bırakma merak ettim
Esrelf Imanzmngl seni buraya etiketliyorum. Güzel bilgiler var kızlardan😊😘 Baştan okursan birsürü bilgi var
Fatmab Mrb kızlar , ben de yarin sabah serklaj olucam. Insallah her sey yolunda gider. Yarin tam 15+4 olucam ; biraz korkuyorum. Sizin genel anestezimi yoksa belden uyusturmami oldu acaba ?
Eymenbebek Fatmab canım ben iki kere oldum ve ikisinde de genel anesteziyle oldum belki anestezi doktoru karıştırmıştır çünkü doktorun genel anestezi demiş ayrıca hiç korkma inan girip çıkman bir oluyo küçük bi operasyon anlamıyosun bile