Eymenbebek bişey daha sormam mümkün mü rica etsem,bebek doğum kanalına girdikten sonraki haftalar çocuk hareket ettikçe vajinal batma yaşıyor muydunuz?sanki bıçak acısı gibi,dayanılmaz oluyo o hareketliyken ,sanırım dikişi zorluyo onun acısı diye tahmin ediyorum