Baloglum93 Hazır mısınız Şubat anneleri sıra bize geldi prens /prenseslere kavuşma zamanı geldi çattı çok şükür ❤️❤️
Zeyd22 Baloglum93 bende Pazartesi günü sezeryan olcam inşallah ikinci gebelik olmasına rağmen çok heyecanlıyım☺️Biran önce Pazartesi günü gelsin istiyorum 🤲🏻
Osgem2019 Baloglum93 benimde daha 37 gün var ya şubatta da doğabilir Mart’ta da inşallah şubat sonu doğarda kurtulurum 😄
Baloglum93 Znnr benim de son 20 ama haftaya alttan muayene olcam belki doğumu tetiklerde kavusurum bebise artık
Busemasalpoyraz Gktrkzbn2020 biz seninle ayniyiz canim bi kac postta görmüştüm seni sanirim bizimkiler son gune kadar beklicek 😃😃😃🥰
Nrglblt123 Valla ben ocak annesi olcaktım ama oğlum şubatta gelmek istedi sanırım 40 hafta 5 günlük olduk ama hala bi belirti yok 😁
Baloglum93 Nrglblt123 benim 20 21 Şubat beklenen doğum tarihi Martin ikisine kadar beklerse evlilik yildonumumuze denk gelir ama pek bekleyecekmis gibi hissetmiyorum valla
mavipapatya Nrglblt123 Ben de ocak annesi olmayı planlarken şubat annesi olucam 😂 41 haftalığız gelen giden yok 🤷♀️ siz doğurdunuz mu acaba ne durumdasınız 2 gun önce yazmıssınız 🤗
Asumanaliefe Zeyd22 bende aynı kaçıncı doğum Rabbim sağlıkla kolaylıkla kavuştursun inşallah hepimizi
Hanim1 Baloglum93 11 gün kaldı perşembeye sezrryana gün verilecek son anlar geçmek bilmiyor 2ci ama çok heycanlıyız 😊
deletedmom220 gunisigim123 aynıyız canım benimde öyle bi yanım erken gelecek diyor bi yanımda 40 ı doldurup beni çatlatacak gelmicek gibi geliyo 🤣
Adige09 gunisigim123 36+1 bizimde ayniyizzzz bence şubat sonu gelecektir bizim burda beklediğimiz bir doktor var biz onu bekliyoruz 😂
Mervettas Koalina valla benim de 23 Şubat diyor ama insallah gelmez Ayni şekilde benim de ödüm kopuyor sürekli zaten bir kasik ve bel agrisi yaşıyorum 😒