Adige09 yk canm 40+1 de normal doğum oldu .10 gün kuvözde kaldi.12 saat sancı çektim açılmam çok zor ilerledi sezaryene alması gerekirsen beni çok beklettiler bebeğim dogdugunda mosmordu burnunda hırıltı fark ettim emzirirken hemşire götürdü bida gelmedi bebeğim yogunbakima alındı. Benim idrar yolu enfeksiyonum vardı bunun için bana ne ilaç ne fitil hiç bisey verilmedi doğumdan 2 gün önce yapilan tahlilde de enfeksiyonum idrarda lökosit yassi epitel eritrosit bunlar hep yüksek çıkmış 54-20 -24 küsur hep yoğun enfeksiyonum varmıştı buna rağmen normal doğum yaptırdılar üstelik kendi doktorum doğum yaptığım gün ordaydı nöbetçi doktor başkasıydı gece sabah kendi doktorum geldi ona rağmen yüzüme bile bakmadı kadn yanıma ugramadı bile benden 5 dakika önce de yan oda sa suriyeli bi kadn doğum yapmıştı sonra benim yanıma geldiler artık ne şekilde olduysa bebeğim enfeksiyon kaptı yeni doğan sepsisi deniyor ölüm kağıdının sa bakteriyel sepsis yazıyordu ben bunu çok araştırdım. Hepsini allaha havale ediyorum. Yaşasaydı kızım şuan 4 martta 2 yaşına girecekti . Şimdi bi oğlum olacak ama nasıl korkuyorum nasıl endiselym bisey olacak diye icim içimi yiyor hayırlısıyla kurtulsak başka bisey istemiyorum