Cansinsen_ bugn 37+1 yarın kontrolm var ne diyecek doktor merak ediyorum gün verir inşallah artık doğsun istiyorum haftaya alalım dese hayır demem aşırı derece kaburgalarm batıyor artık karnimda yukarıda zaten aşağıya düşmedi bugün adet ağrısı gibi belim ve karnım ağrıdı geçti yalancı sanci dedim . Yarn doktorada diyeceğim bunu . Insallah günümüzü verir canm sezaryen olcm