Belislina doğru bebekten bebeğe belirtiler değişiyor dimi.benim 3.hamileligim.ilk aylar hiç bisey anlamadan geçirdim üçünde de. Ama son aylar yorulmaya ,ağırlasmaya,gece uyuyamamaya başladım.oyuzden alışverişi son günlere bırakınca anca i.net üzerinden alabildim kalanları