Ben çok erken davrananlardanim sanırım 😊 20. Haftaligiz bir çok şeyimiz alindi. Eşim babaanne ve anneannemiz de çok heyecanlı onlarda bir çok şey şimdiden aldılar. Allah sağlık versin hepimizin evlatlarına ama 8-9 ayda hatta doğumda kaybedilen bebekler oluyor, o yüzden herşeyi sona bırakma fikri bana doğru gelmiyor. Bütçemi de zorlamadan herseyini yavaş yavaş alıyorum