Duygu500 Bende ekmeksiz yapamıyorum sürekli acıyorum midem bulanıyo ve ekmek bastırıyor bende cok kilo aldım 😔
Meriiiilii Happpm Ben bugün doktora doymuyorum dedim. Eşim eve geldi kahkaha atıyor doktora doymuyorum derken gözlerin doldu sandım ağlayacaksın üzülme istediğin kadar ye diyor 😂 Zaten fazlasıyla kiloluyum ikiz gebeyim ama doymuyorum ☺️
Bbsraa Bende ekmek yiyorum kahvaltida 1 ekmegi bitiriyorum. Aralarda da csnim.istiyor nutella sürüp yiyorum. 🤣 20 haftalık olduk. 2 kilo almışım.
BabyD Şu an bu yorumlar beni rahatlatti😂 Aşırı yemesem de 17 haftaligiz 5 kilo aldim moralimi bozuyordum simdiden neden boyle diye. Diğer başlıklarda millet 20. Haftaya falan gelmis kilo almamis psikolojim bozuluyordu😅😅
ARNN BabyD ya canim kilolu bayanlar cok guzel olur 😂😂karin burdan cikiyor popo ordan yuruyemiyorsun bile ama yinede guzeliz 😂😂😂bunun sonu yok kizlar
Aayyssuu BabyD bende ilk hamileliğimde 21 kilo aldım tam 😂ve Doğumdan sonra 17 günde hepsi gitti normaldede çok zayıf biri değilim ama takmayın çokta tek sıkıntı son aylarda çok ödemim oldu davul gibi geziyordum şimdi 11 haftalık bunda daha almadım ama bakalım hayırlısı 😂
BabyD Aayyssuu Takmiyorum aslinda bebegim ve ben saglikli olayim gerisi onemli degil ama. Bazi başlıklar can sıkıyor😂 Yine de takilmamak lazim en azindan bahanemiz var yiyebiliriz😋