Deletedmom127 Mervemm bişey olmaz daha canım çok şükür binalara hasar tespiti yapıldı. O yüzden bunu düşün rahat ol
Mervemm Deletedmom127 aynen bizimki henüz yapılmadı ama öyle büyük bir hasar yok. Tek istegim bebeğim bi an önce doğsun sanki ozaman evime farkli bi hava dolaşacak.
Deletedmom127 Mervemm öyle olcak zaten canım o evinin neşesi olcak inşallah 😍 sezaryen mi olacaksın normal mi
Deletedmom127 Mervemm iyi maşallah maşallah ❤️ bende önce normal istiodum ama sağlık sebeblerim çoğaldı o yüzden sezaryen görünüyo canım
Deletedmom127 Mervemm teşekkür ederim canım. Yani benim astımım tekrarladı canım, panik atak var bende 😃kalp ritim düzensizliği işte bundan canım. Ben doğumda nefes alamam yani 😃
Mervemm Deletedmom127 ay bi arkadaşım doktor panik atak var kendisinde. Sezeryan yaptı oda yapamam dedi normal korkar panik atak geçiririm dedi.
Sedanur26 Deletedmom127 hastanenin Doğum ücretine neler dahil ben soramadım henüz 27 haftalık hamileyim Zehra kuzuya gidiyorum
Mervemm Deletedmom127 inşallah öyledir ama bak deprem zamanida kamera vardi zaten içerde. Demek doğru.